بازار بادام ایران
خانه / بادام سامان / نمایندگی خرید مغز بادام سامان

نمایندگی خرید مغز بادام سامان

چرا تولید کننده های بزرگ مغز بادام در سامان محصول خود را از طریق نمایندگی ها عرضه می دارند؟ آیا این مراکز خرید را برای متقاضیان آسان تر می کنند؟
شهر سامان یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع بادام بوده که بیشتر بادام زمینی آن معروف است. به طوری که از این شهر بادام زیادی وارد کشور شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد. معمولا شرکت های تولید کننده مغز بادام، محصولات سامان را به دلیل کیفیت بالا انتخاب کرده و فرآوری می کنند. در این صورت محصولاتشان طرفدار زیادی در سراسر کشور خواهند داشت.
اما به دلیل آنکه در بازار افراد متقلب زیادی فعالیت داشته و مغز بادام بی کیفیت را به نام محصول سامان به بازار عرضه می دارند، بسیاری از شرکت های تولید کننده مغز بادام، از نمایندگی های معتبر و شناخته شده برای فروش محصولات خود بهره می گیرند. زیرا این عرضه کننده ها در ارائه محصولات صادقانه عمل کرده و بهترین ها را به فروش می رسانند.

نمایندگی مغز بادام

آنچه بیشترین توجه یک خریدار را در رابطه با مغز بادام به خود جلب می کند، تازگی و کیفیت است. زیرا این دو فاکتور خریداران را مجاب به خرید محصول کرده و اگر مطابق با نیاز آنها باشد، قطعا در سفارش خرید در حجم بالا را خواهند داد.
محصول شهر سامان بارها به مصرف کننده ها اثبات کرده است که می تواند یک محصول با کیفیت عالی باشد. چرا که شرایط کشت این محصول فراهم بوده و تولید کننده های زیادی مغز بادام را در بهترین شرایط به بازار عرضه می دارند.

صادرات بادام سامان

از بهترین افتخاراتی که تولید کننده های سامان به آن دست یافته اند، صادرات بادام خود به کشورهای مختلف است. چرا که کشورهای زیادی هستند که طالب بادام ایرانی بوده و معمول محصول سامان یکی از بهترین ها بشمار می آید. لذا هر سالها حجم زیادی از بادام این شهر به کشورهای مختلف دنیا به فروش می رسند.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بادام مامایی به صورت مستقیم

صادرات بادام مامایی و صادرات پسته درجه یک از عمده فعالیت های شرکت ماست. ما …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید