بازار بادام ایران
خانه / بادام درختی / توزیع عمده بادام درختی اصل

توزیع عمده بادام درختی اصل

بادام درختی اصل چه به صورت خام یا همان چغاله بادام و چه به صورت رسیده در اقص نقاط این جهان پهناور به صورت عمده تولید شده و در داخل، خارج کشور توزیع می شود.
بادام درختی دارای مشخصه هایی خاص فراوانی در خود می باشد. درخت بادام یک نوع درخت با ریشه های تنومند است و نیاز به آب زیادی ندارد و با یک رطوبت کم آب مورد نیاز خود را به وسیله ریشه های خود بدست می آورد. برگ های بادام دارای شکل های بسیار خاص و جالبی می باشد. درخت بادام نیز اول گل های زیبایی می دهد و بعد این گلها به میوه های خوشمزه ای به شکل بادام تبدیل می شوند.
بادام درختی به طور کلی دارای دو گونه بادام تلخ و بادام شیرین می باشد و هر کدام از این دو نوع دارای مزایای خوب و بسیاز زیاد و باور نکردنی می باشند و هر کدام به صورت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. بادام موقعی که نرسیده است به صورت چغاله بادام مورد مصرف قرار می گیرد یعنی بادام نارس نیز مورد مصرف قرار می گیرد و خیلی خوشمزه است این نوع بادام در تابستان برای فروش در دسترس همه قرار می گیرد و حتی طرفداران خیلی زیادی هم دارا می باشد. بادام درختی رسیده به شکل قهوه ای و با پوستی تقریباً نازک می باشد که خیلی خوشمزه نیز می باشد. مغز بادام یکی از مغزهایی کاملاً خوشمزه در خشکبارها بوده است و رنگ آن به رنگ سفید می باشد.
درخت بادام یکی از درخت های بسیار مهمی در بین کلیه درختان می باشد که از تمام نقاط آن می شود به صورت سنتی استفاده کرد و این امر در بادام باعث شده است تا برای بسیاری از درمان ها استفاده شود.
بادام درختی دارای فواید بسیار بالایی است به همین خاطر است که توصیه می شود تا افراد مسن، کودکان و خانوم هایی که باردارند و یا بچه شیر می دهند روزی چند عدد از این محصول را میل نمایند.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام درختی با پوست 09120774128

قیمت بادام درختی با پوست در بازار روز

کشور ایران با اینکه در یک منطقه خشکی قرار گرفته است اما در صنعت کشاورزی …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید