بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / خواص چغاله بادام و موارد مصرف آن

خواص چغاله بادام و موارد مصرف آن

آیا میل به خوردن چغاله بادام دارید ولی نگران فیبر نارس موجود در آن هستید؟ فکر می کنید چغاله بادام همان خواص بادام را دارد؟ ذائقه شما در مصرف چغاله بادام چیست، خام آن را دوست دارید یا خورش آن را؟
برخی میوه های بهاری هستند که علی رغم قیمت بالایی که دارند کسی نمی تواند دست از خریدشان بردارد. میوه های نوبرانه ای که کسی از خوردنشان غافل نمی ماند همچون گوجه سبز، چغاله بادام و … که گر با نمک ترکیب شوند جایی برای نخوردن و بی میلی نخواهند گذاشت.

فروش چغاله بادام 09120774128

فیبر موجود چغاله بادام

از آنجه که میوه های نارس هنوز کامل نرسیده اند پس مطمئنا فیبر موجود در آن غیر قابل هضم است، زیاده روی در مصرف این گونه میوه ها سبب آسیب فیبر نارس موجود در آن به دل می شود و درنهایت منجر به دل پیچه، دل درد و نفخ می گردد. فیبر نارسی که وارد بدن می شود قدرت هضم ندارد و سبب به خوردن دل و تهوع و نفخ می شود.
چغاله بادام نیز همان میوه نرسیده بادام است و فیبر موجود در آن به طور کامل نرسیده است. ولی بهتر است بدانید از قائده دیر هضم بودن فیبر نارس مستثی است پس نگران مصرف آن نباشید و می توانید از آن به عنوان یک میان وعده پرکالری استفاده کنید.

فروش چغاله بادام 09120774128

مصرف چغاله بادام یا بادام رسیده؟

بادام از گروه و خانواده خشکبار محسوب می شود و همانطور که از خواص آن آگاه هستید منبع اسید های چرب اشباع نشده، کلسیم و آهن، همچنین موادمغذی دیگر می باشد.
درست است چغاله بادام میوه ی نرسیده بادام می باشد ولی هنوز به بادام تندیل نشده و تمام خواص آن را ندارد.
پس ثابت می شود مقایسه چغاله بادام با بادام کاملا اشتباه است و صحیح آن اینست که خواص چغاله بادام جایگزین خواص بادام نمی باشد و در سطح پایین تری نسبت به آن به شمار می آید.

فروش چغاله بادام 09120774128

چغاله بادام خام یا پخته؟

چغاله بادام از آن دسته خوشمزه هاییست که برخی افراد آن را به صورت خام و با مزه ی ترش دوست دارند و برخی دیگر پخته شده آن را در انواع خورش ها.
در هر صورت باتوجه به اینکه هر کسی ذائقه ای دارد بهتر است بدانید چغاله بادام پس از فرآیند پخت تغییر خواص خواهد داد و ارزش غذایی اولیه خود را از دست می دهد.

فروش چغاله بادام 09120774128
ولی از طرفی چغاله بادام پخته قدرت هضم بهتری پیدا خواهد کرد و دستگاه گوارش برای هضم آن کمتر دچار آسیب می شود.
همانطور که می دانید چغاله بادام از میوه های فصل بهار می باشد و در این فصل به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. جهت خرید چغاله بادام این میوه ی نوبرانه و خوشمزه را می توانید از بسیاری از مراکز و فروشگاه ها خرید کنید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید