بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش اینترنتی بادام بو داده و شور

فروش اینترنتی بادام بو داده و شور

چنانچه گوشت دوست ندارید و تامین پروتئین مورد نیاز بدن تان یکی از دغدغه های شما محسوب می شود، به دنبال جایگزین آن باشید. شما بادام را به صورت خام دوست دارید یا بو داده و شور آن را؟ جهت تهیه انواع بادام کدام روش را انتخاب می کنید، فروش اینترنتی یا فروش حضوری؟
یکی از خواص بادام درمان بیماری هاست و مواد مغذی موجود در آن برای بدن نیاز است که می تواند در پیشگیری برخی بیماری ها تاثیر گذار باشد.
پروتئینی که در ۱۰ عدد مغز بادام وجود دارد با پروتئین مورد نیاز موجود در گوشت نیز برابر است، کافیست با مصرف بادام این میزان نیاز بدن را برطرف سازید.

بادام خام یا بو داده؟

بادام شور شده و بو داده در بین افراد دارای طرفدار بیشتری است، فروش بالای آن نیز این موضوع را صدق می کند. بادام بوداده در بیشتر آجیل ها به چشم می خورد و این موضوع بیشتر بودن طرفداران آن را نشان می دهد.
فرآیند بودادن بادام همانطور که آن را خوش طعم و مزه دار می کند باعث از دست رفتن مواد مغذی آن می شود.
فروش اینترنتی انواع بادام خام و بو داده نیز در این مرکز امکان پذیر می باشد و شما به راحتی می توانید هر نوع از بادام را به صورت اینترنتی سفارش دهید و نگران از دست دادن زمان خود برای خریدتان نباشید.
ناگفته نماند فروش اینترنتی جهت راحتی و رفاه حال مشتریان است، و یکی دیگر از روش هایی که این مرکز جهت تهیه انواع بادام در اختیار مشتریان خود قرار داده است، فروش حضوری محصولات خود می باشد.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید