بازار بادام ایران
خانه / بادام ایران / قیمت فروش عمده بادام زمینی مرغوب
فروش بادام زمینی شرکت زرین 09120774128

قیمت فروش عمده بادام زمینی مرغوب

قیمت بادام زمینی مرغوب را تولید کنندگان و شرکتهای مشغول به کار در مناطق کاشت بادام زمینی عمده بر اساس قیمت بادام زمینی مرغوب قیمت بادام زمینی مرغوب در بازار روز محاسبه می کنند.

یکی از این شرکتهای مورد اطمینان شرکت زرین بادام می باشد که از آخرین اطلاعات مربوط به خرید و فروش بادام زمینی عمده اطلاع دارد.

شما خریدار یا صادر کننده محترم می توانید برای کسب اطلاعات دقیق درباره بادام زمینی عمده با این شرکت تماس حاصل کنید و از آخرین اطلاعات زمینه خرید عمده بادام آگاه شوید.

قیمت بادام زمینی نسبت به آجیل های دیگر مناسبتر است

قیمت بادام زمینی نسبت به آجیل های دیگر مناسبتر است، زیرا کاشت و برداشت آن در مناطق حاصلخیز آسانتر است و نسبت به نوع درختی آن فراوانتر و کاشت و داشت آن آسانتر است.

از طرفی چون مواد معدنی در بادام زمینی در مقایسه با بادام درختی از غنای کمتری برخوردار است و هنوز شناخت مصرف کنندگان در این زمینه کم است، ارزانتر است.

بادام زمینی

این امر موجب شده تا افردا کم برخوردارتر بتوانند با هزینه پایین تر به این کپسول حاوی از آهن و پروتئین و دنیایی از خاصیت دسترسی پیدا کنند.

به تازگی مردم جهان پی به ارزش غذایی بادام زمینی برده و به سمت بادام زمینی روی آورده اند؛ این موضوع باعث شده تا صادرات بادام زمینی در این اواخر رونق بگیرد.

شما خریدار محترم می توانید از طریق شرکت زرین بادم روی خرید بادام زمینی عمده سرمایه گذاری نموده و سود حاصله را نصیب خود کنید.

مقایسه قیمت بادام زمینی ایرانی با خارجی

مقایسه قیمت بادام زمینی ایرانی با خارجی از طریق شرکت زرین بادام قابل دریافت است.

علارغم اینکه بادام زمینی ایرانی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمونه خارجی دارد، واردات بادام زمینی عمده در هر صورت برای خریداران بادام زمینی پر هزینه خواهد بود زیرا هزینه های متفرقه به قیمت بادام زمینی عمده اضافه خواهد شد.

ولی اگر شما صادر کننده محترم از طریق شرکت زرین بادام اقدام به خرید و فروش بادام زمینی عمده بکنید و روی این محصول با ارزش سرمایه گذاری و برنامه ریزی کنید سود حاصله را به جیب خود و به منفعت کشور عزیزمان ایران می رسانید. 

شرکت زرین بادام این فرصت را در اخیار سرمایه گذاران و خریداران و تولیدکنندگان داخلی قرار داده است تا برای فروش بادام زمینی بتوانند با برنامه ریزی و هزینه کمتری با این شرکت به مقصود خود برسند.

قیمت بادام زمینی آستانه و پارس آباد

قیمت بادام زمینی آستانه و پارس آباد تفاوت هایی دارد.

مثلا بادام آستانه اشرفیه از نوع مرغوبتر و درشت تری برخوردار است و طبیعی است که قدری نسبت به مناطق دیگر مثل پارس آباد مغان گرانتر خرید و فروش بادام زمینی عمده در آن مناطق صورت بپذیرد.

فروش بادام زمینی شرکت زرین 09120774128

شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی در این زمینه با شرکت زرین بادام تماس بگیرید و از آخرین قیمت خرید و فروش بادام زمینی آگاه شوید.

حتما پس از مشاوره اندیشه هایی نو برای همکاری با شرکت زرین بادام در زمینه صادرات بادام و خرید و فروش پر سود در در ذهن هوشیار شما جرقه خواهد زد.

بادام زمینی چگونه گیاهی است؟

بادام زمینی از گروه محصولاتی است که بیشتر جهت استخراج روغن موجود در آن کشت و پرورش داده می شود.

اما در ایران بیشتر به منظور فروش بادام آجیلی کاشت می شود، زیرا هنوز مشتریان مصارف روغن خود را به خوبی پیدا نکرده است و یا کارخانه های استحصال روغن بادام زمینی در ایران کم است.

گیاه بادام زمینی دارای یک ساقه مرکزی و منشعب است و طول ساقه به ۳۰ تا ۸۰ سانتی متر می رسد.

ریشه های آن می توانند تا عمق ۵۰ تا ۱۰۰ سانتی متری خاک را بشکافند و ریشه های جانبی کم کم رشد نموده و پیله های پر مغز بادام زمینی بر تار و پود آن بنشینند.

دانه های داخل پیله دارای درصد روغن متفاوتی هستند و از نظر وزنی هم با هم فرق دارند.

فروش عمده بادام زمینی 09120774128

مصارف بادام زمینی

بادام زمینی دارای ارقام مختلف و کاربرد های متفاوتی است مثل:

  • بادام زمینی برای مصارف آجیل
  • بادام زمینی برای روغن گیری
  • بادام زمینی کره گیری
  • بادام زمینی کنجاله
  • علوفه بادام زمینی
  • بادام زمینی برای مصارف آرایشی، رنگ ها، لاک و حشره کش ها و…
  • کره بادام زمینی که جز کره های گیاهی محسوب می شود و ضد کلسترول، ضد سرطان و ضد دیابت است؛ اما افراد حساس به بادام زمینی باید از خوردن کره بادام زمینی پرهیز کنند زیرا عوارضی برای این دسته افراد دارد.

بخش عظیمی از تولید بادام زمینی در ایران برای مصرف آجیلی و خوراکی دارد که به دلیل قیمت مناسب، در بازار هدف، رشد روز افزونی داشته است.

اطلاع از قیمت عمده بادام زمینی مرغوب در بازار ایران را می توان به راحتی با تماس با شرکت بدست آورد.

قیمت عمده بادام زمینی برشته نمکی

قیمت عمده بادام زمینی برشته نمکی را تولید کنندگان این محصول از طریق شرکتهای رابط بین خودشان و خریداران بادام زمینی عمده به دست می آورند.

بادام زمینی برشته نمکی در همه اقشار طرفداران خاص خودش را دارد. خریداران عمده بادام زمینی برشته نمکی را آجیل فروشان تشکیل می دهند.

بسته به نوع مصرف در زمان های خاصی مثل یلدا و نوروز میزان فروش بادام زمینی برشته نمکی در بازار افزایش میابد.

طبیعی است که در این بازه زمانی و عرضه و تقاضا قیمت بادام زمینی متغییر می باشد.

شما صادر کننده محترم و خریدار بادام زمینی عمده می توانید جهت دریافت قیمت بادام زمینی برشته نمکی با شرکت زرین بادام تماس حاصل کنید و در این مورد از این شرکت مطمئن خرید بادام داشته باشید.

قیمت عمده بادام زمینی کره گیری

قیمت عمده بادام زمینی کره گیری برای خریدارن اصلی این محصول مهم است اما مهم تر از آن کیفیت بادام زمینی عمده برای کره گیری است که شرکت زرین بادام به این مساله حسایت خاصی دارد.

شرکت زرین بادام رابط بین تولید کنندگان بادام خام زمینی و تولیدکنندگان کره بادام زمینی است و برای فروش بادام زمینی کره گیری در خدمت آن هاست.

بادام زمینی این کپسول معجزه گر به تازگی جایش را میان سفره صبحانه مردم و در میان لوازم آرایشی بهداشتی پیدا کرده است.

بیشترین مصرف کنندگان بادام کره گیری همین شرکتهای تولید کننده کره صبحانه و تولیدی های لوازم آرایشی هستند.

این شرکتها می توانند با اطمینان کامل بادام زمینی عمده سالم و پر چرب را از شرکت زرین بادام تقاضا و خریداری کنند.

قیمت عمده بادام زمینی غلافدار

قیمت عمده بادام زمینی غلافدار نسبت به نوع پوستگیری شده آن ارزانتر است.

این محصول توسط تولید کنندگان بعد از فصل برداشت به کارگاه‌ها برده می شود و پس از انجام مراحل فراوری روانه بازار مصرف می شود.

ولی خب هستند خریداران و صادر کنندگانی که مایل به خرید بادام زمینیخرید بادام زمینی باغلاف هستند.

این غلاف باعث می شود مغز خوش طعم آن تازه تر بماند و در حمل و نقل و طی مسیرهای طولانی کمتر در معرض آفت و پودر شدن قرار بگیرد.

به هر حال سلیقه مشتری های مختلف داخلی و خارجی متفاوت است. شرکت زرین بادام این سلیقه ها را شناسایی کرده و انواع بادام زمینی غلافدار را با قیمتی مناسب به شما مشتری گرامی عرضه می کند.

جهت استعلام قیمت بادام زمینی ، خرید بادام و صادرات آن با ما تماس بگیرید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

تولید بادام زمینی روکش دار شرکت زرین 09120774128

اصلیترین مرکز تولید بادام زمینی روکش دار | فروش و صادرات بادام شرکت زرین

مرکز تولید بادام زمینی روکش دار و فروش و صادرات بادام زمینی روکش دار آن …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید