بازار بادام ایران
خانه / بادام منقا / فروش عمده بادام منقا پوست کنده

فروش عمده بادام منقا پوست کنده

چرا به منظور خرید عمده بادام منقا پوست کنده باید از شرکت های توزیع بزرگ کمک گرفت؟ آیا این شرکت ها می توانند قیمت فروش مناسبتری اعلام دارند؟
بادام یکی از محصولاتی ست که باید در مناطق گرم و خشک آن را کشت نمود. زیرا در برابر سرما ضعیف بوده و محصول خوبی نخواهد داد. با توجه به این که گونه های مختلفی از بادام وجود دارد، باید در هنگام کشت، آنها را با توجه به شرایط محیطی انتخاب کرد.
برخی از گونه های بادام هستند که با شرایط کم آبی مشکلی نداشته و به راحتی با مقدار کمی آب رشد کرده و محصول می دهد. بادام منقا را می توان یکی از این گونه ها دانست. از همین رو در برخی مناطق ایران که باران های کمی در طول سال صورت می گیرد، بادام منقا کشت می شود.

فروش عمده بادام منقا

خانواده بادام از جمله محصولات سود آور بشمار می روند. زیرا جزء آجیل ها بشمار آمده و همیشه مورد استفاده افراد مختلف قرار دارند. لذا تولید و فروش آنها برای افرادی که در این زمینه فعالیت داشته، سود آور است.
بادام منقا نیز همانند دیگر اعضای خانواده خود از جمله محصولات پر تقاضا بشمار می رود. چرا که در فصل برداشت آن تقاضای زیادی را می توان از شهرهای مختلف کشور برای خرید آن دید.
فروش عمده بادام منقا برای تولید کننده ها بسیار بصرفه است. زیرا می توانند محصول خود را به سرعت در بازار عرضه داشته و با خریداران عمده همکاری کنند. لذا تمایل زیادی برای همکاری با توزیع کننده های بزرگ در شهرهای مختلف داشته و سفارشات آنها را به صورت عمده تامین می کنند.
بادام منقا

بادام منقا پوست کنده

یکی از بهترین اقداماتی که برای فروش هر چه بیشتر بادام منقا صورت گرفته و سبب شده مصرف کننده ها راحت تر آن را خریداری کنند، عرضه آنها به صورت پوست کنده است. زیرا حذف پوست از بادام می تواند به لحاظ اقتصادی مناسبتر باشد.
شرکت هایی که بادام منقا را به صورت پوست کنده تولید کرده و به بازار عرضه می دارند، با بهره گیری از دستگاه های مخصوص که برای این کار طراحی شده اند، تولید می شوند. زیرا هر چقدر عمل پوست کندن دقیقتر صورت گیرد، بادام می تواند کیفیت بهتری داشته باشد.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش عمده بادام منقا درجه دو

منقا، نام یکی از گونه های بادام است که درخت آن دیر گل بوده و …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید