بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش بادام صادراتی ایران به روسیه

فروش بادام صادراتی ایران به روسیه

فروش بادام صادراتی ایران به روسیه از طریق منطقه آزاد انزلی انجام می گیرد. این کالا در گمرک این ناحیه ترخیص می گردد و در اختیار مشتریان خارجی مانند روسیه قرار می گیرد.
بادام های درختی و زمینی ایران که در سبد آجیل جهان قرار دارد، هر ساله به کشورهای مختلف صادر می گردد. کشور روسیه که رابطه ی نزدیکی با کشور ایران دارد و مراودات تجاری در بین این دو کشور بسیار زیاد است.

فروش بادام و صادرات آن

بادام که در سال های اخیر صادر شده به بهترین نحو بسته بندی و با برترین کیفیت ممکن به فروش می رسد. فروش بادام صادارتی ایران به روسیه این امر را اثبات می کند. نباید برای فروش و صادرات بادام محدودیتی قایل شد. در هر دوره باید بازار جدیدی پیدا کرد تا محصول در مناطق مختلف شناخته شود و تجارت در آن انجام گیرد. کشور قزاقستان و قرقیزستان که همسایه های آبی ایران هستند و می توان از منطقه آزاد انزلی به آن کالا های مختلف صادر کرد. با توجه به طبع گرم بادام این دو کشور استقبال خوبی از این محصول می نمایند.

چرا فروش اینترنتی بادام انجام می گیرد؟

حتماً شما با کلمه تجارت الکترونیک آشنا شده اید. این نوع تجارت به منظور کاهش و صرفه جویی در زمان و هزینه ها ایجاد شده است. برای برداشتن مرزهای تجارت و باز کردن دنیای تجارت به یکدیگر رخ داده است.
در تجارت الکترونیک شما می توانید، از هر جای دنیا که هستید، در مخالف کره زمین خود معامله کند. این جادوی تجارت الکترونیک می باشد. اصول سرپا ماندن در تجارت افزایش صادرات است. با تلاش در بیشتر کردن صادرات پایه اقتصادی جامعه را محکم تر نمایید و ارزش تجاری خود را بیافزایید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید