بازار بادام ایران
خانه / بادام ایرانی / خرید بادام ایرانی در بازار خارجی

خرید بادام ایرانی در بازار خارجی

گونه های مختلفی از آجیل ها و بادام ها تولید شده در ایران با انواع مختلفی که دارند، در بازارهای خارجی به صورت های ویژه ای مورد خرید، فروش و صادرات قرار می گیرد.
در ایران انواعی از بادام ها تولید می شود. بادام ها دارای انواع بادام زمینی و درختی می باشند. بادام درختی دارای دو نوع بادام تلخ و شیرین است که هر کدام دارای ویژگی ها و خواص زیادی می باشند. بادام زمینی و بادام درختی شیرین را می توانید در اکثر آجیل ها و خشکبارها مشاهده نمایید.
بادام های ایرانی دارای طعم ویژه ای می باشد. بادام ها به دلیل مزه ای که دارند به صورت های ویژه ای در ایران تولید می شود و به بازار های کلیه کشورها صادر می شود.
بادام درختی به صورت شیرین و خام به صورت های ویژه ای به فروش می رسد. بادام ها به دلیل خواص منحصربه فردی که دارند وارد بازارهای جهانی شده است و به میزان زیادی به فروش می رسد.

بزرگ ترین تولید کننده بادام

ایالات متحده یکی از بزرگ ترین تولید کننده های بادام در جهان می باشد.
بادام ها جزء محصولات ویژه ای هستند که دارای منبع های مهمی مانند آنتی اکسیدان هستند و این منبع باعث می شود تا افراد با خورد بادام استرس نداشته باشند. بادام ها جزء محصولاتی هستند که توصیه می شود به خاطر خواصی که دارند حتما با پوست خورده شوند. بادام یکی از ویژه محصولاتی در طبعت و جهان امروز ماست که باعث کاهش کلسترول در بدن می شود و این ودش یکی از ویژگی های خوب و مثبت بادام می باشد.
کلیه آجیل ها به دلیل ویژگی ها و فیبری که دارند در بدن خیلی زود هضم نمی شود و این امر باعث شده است که افرادی که آجیل می خورند زود به زود گشنه نشوند و زیاد غذا نخورند و این امر باعث لاغری تقریبی افرادی می شود که آجیل مصرف می کنند.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی شرکت زرین 09120774128

فروش بادام زمینی مرغوب درجه یک ایرانی

فروش بادام زمینی مرغوب درجه یک ایرانی همواره جزو پرطرفدارترین تجارت هایی است که تجار …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید