بازار بادام ایران
خانه / بادام زمینی / فروشگاه اینترنتی خرید بادام زمینی مرغوب

فروشگاه اینترنتی خرید بادام زمینی مرغوب

فروشگاه بادام زمینی مرغوب در شرکت زرین دایر است.

امروزه انسانها درگیری های کاری و ذهنی زیادی دارند. در زمینه خرید و فروش بادام اکثرا تخصص کافی، وقت گشت و گذار و تحقیق برای یافتن بادام مرغوب را ندارند.
در دنیای سرعت و ترقی این مشکل را با ایجاد فروشگاه های اینترنتی حل کرده اند.
امروزه از هر مکانی در منزل و یا حتی پشت میز کار می توان بهترین خرید بادام را با فراغ بال و هزینه کمتر و صرفه جویی در وقت انجام داد.

شرکت زرین بادام علاوه بر فروش حضوری بادام، در فروشگاه اینترنتی بادام خود نیز این امکان را در اختیار تولید کنندگان آجیل و صادر کنندگان بادام قرار داده است
تا از سه راهی پیامک یا وب سایت یا سفارش تلفنی بادام مرغوب را خریداری نمایند و از خرید و فروش بادام راضی باشند.

برای خرید عمده بادام زمینی از فروشگاه های اینترنتی به چند نکته توجه کنید .یکی اینکه فروشگاه منتخب معتبر بوده و در واقع سابقه درخشانی در خرید و فروش  داشته باشد و.بعد اینکه از کیفیت و تازگی محصولاتش اطمینان داشته باشید تا خریدی مطمئن و راحتی داشته باشید.

فروشگاه بادام زمینی 09120774128

فروشگاه اینترنتی بادام در شرکت زرین

اینترنت این ربات نامرئی، امروزه کار بسیاری از مردم جهان به ویژه شرکتهایی که دارای فروشگاه اینترنتی بادام هستند را آسان نموده است.

فروشگاه های اینترنتی در واقع وب سایت هایی هستند که محصولات خود را به راحتی عرضه می کنند و متقاضیان می توانند در خواست های خود را ثبت کنند و به راحتی تقاضای خود را بدون حضور در شهرهای تولید کننده بادام زمینی دریافت کنند.

شرکت زرین مغز هم سالهاست که از این تکنولوژی به شکلی بسیار قدرتمند بهره می گیرد و رفاه مشتریان را در نظر دارد.
این شرکت با سابقه  طولانی و درخشان در زمینه مغزیجات و خشکبار و مهمتر از همه کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش توانسته در فروش عمده بادام به صورت اینترنتی بسیار موفق عمل کند.

در فروشگاه اینترنتی بادام ، انواع بادام زمینی در بازار، بادام زمینی بدون پوست،بادام زمینی با پوست و هر دو نوع برشته شده آن موجود است.البته مردم بادام های بدون پوست را بیشتر به صورت بو داده و شور می پسندند.

 

درگاه های وب سایت شرکت زرین بادام به روی شما خریدار محترم باز است شما می توانید از این طریق هم خرید خود را به راحتی در تناژ بالا انجام دهید.

مشتریان می توانند جهت خرید و فروش اینترنتی بادام از شرکت زرین ، وارد سایتهای شرکت شوند و در صفحه سفارش محصول، سفارش خود را ثبت کنند .
پس از تماس تلفنی و استعلام قیمت بادام، مبلغ آن را از طریق سایتهای اختصاصی شرکت در قسمت پرداخت آنلاین مبلغ کنند را واریز تا کالا برایشان ارسال شود.

نود درصد خرید و فروش ها در شرکت با تکنولوژی روز انجام می پذیرد و این امر خرید و فروش بادام زمینی را رونق روز افزونی بخشیده است.

فروشگاه بادام زمینی 09120774128

 خواص و  فواید بادام زمینی ایرانی

در ادامه مطلب به برخی خواص و فواید بادام زمینی ایرانی می پردازیم:

خواص و فواید بادام زمینی

  1. بادام زمینی و کره آن منبع خوبی از پروتئین هستند و حاوی املاح و ویتامین هایی هستند که برای بدن لازم است. این ویتامین ها و املاح شامل ویتامین e، مس، اسید فولیک ،سلنیوم ،منیزیم، روی و فیبر خوراکی هستند.
  2. چربی هایی که در کره بادام زمینی وجود دارد از نوع چربی های خوب است و به همین دلیل برای افرادی که مستعد بیماری‌های قلبی هستند سودمند می باشد تحقیقات نشان داده که مصرف چهار بار بادام زمینی در هفته تا ۳۵ درصد از خطر ابتلا به بیماری های قلبی را می کاهد.
  3. فیتو استرول های موجود در بادام زمینی و کره بادام زمینی می‌تواند از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری کند بادام‌زمینی همچنین حاوی آنتی اکسیدانی است که می تواند ترکیب ضد سرطانی ایجاد کند.
  4. فیبر و منیزیم ای که در کره بادام زمینی است سبب خاصیت ضد دیابتی این ماده می شود.
  5. مصرف بادام زمینی می تواند از احتمال ابتلا به سنگ صفرا در خانم ها و آقایان پیشگیری کند و دلیل آن وجود فیبرهای غذایی فیتواسترول و منیزیم می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید بادام زمینی کره گیری می توانید با مدیر فروش شرکت زرین مغز تماس بگیرید.

فروشگاه بادام زمینی 09120774128

خرید اینترنتی مرغوبترین بادام درختی و زمینی کره گیری

با دقت و انتخاب درست شرکت برای خرید اینترنتی مرغوبترین بادام درختی و زمینی کره گیری می توان شیوه مناسبی برای معاملات روز بادام انتخاب کرد.این نوع خرید در هزینه و وقت مشتری باعث صرفه جویی بسیاری در وقت و حذف دردسرهای انتقال بار و… می شود.

در گذشته مبادلات کالا به ویژه بادام زمینی به سختی انجام می شد اما در حال حاضر با وجود خواص زیاد بادام زمینی و تقاضای بازار مصرف می توان بدون حضور در مکان مورد نظر، به راحتی اقدام به خرید و فروش بادام زمینی عمده کرد.

برای خرید انواع بادام اعم از درختی و زمینی می توانید به روش غیر حضوری(اینترنتی) اقدام کنید و با حذف هزینه هایی که خرید حضوری به دنبال دارد توان مالی شما برای خرید بادام درختی و زمینی افزایش می یابد.

شرکت زرین بادام هم در زمینه تولید مرغوب ترین بادام درختی و هم تولید بادام زمینی کره گیری، توان براورده کردن بار مصرفی شما خریداران و صادرکنندگان را در هر تناژ عمده ای را داراست.

فروش عمده بادام زمینی خام پارس آباد

فروش عمده بادام زمینی خام پارس آباد رونق خوبی دارد زیرا بادام زمینی پارس آباد از کیفیت مطلوبی برخوردار است و درصدی از فروش ما نیز به خام فروشی اختصاص می یابد.
تولید عمده بادام زمینی خام در پارس آباد صورت می گیرد و حجم بالایی از بادام زمینی مورد نیاز بازار داخل و خارج ایران را تامین می کند.پس طبیعتا در اکثر مراکز فروش مغزیجات و خشکبار فروش بادام زمینی پارس آباد را دارند.

بیشترین مشتری خرید بادام زمینی پارس آباد را کارگاه ها برشته سازی و تولید کنندگان آجیل تشکیل می دهند.این کارخانه و کارگاه ها برای تولید محصولات خود احتیاج به بادام زمینی عمده دارند.

شرکت زرین از جمله شرکتهای مناسب برای همکاری است که هم بار مرغوب را در اختیار خریداران داخلی بادام قرار می دهد و هم برای صادرات بادام آماده ارائه خدمات به مشتری های گرامی است. این شرکت بار بادام زمینی عمده خام را در تناژ بالا برای خرید و فروش تهیه دیده است.

قیمت بادام زمینی فله و برشته آستانه

قیمت بادام زمینی فله و برشته آستانه نسبت به قیمت بادام پارس آباد بالاتر است .

شهر آستانه اشرفیه از جمله شهرهای پیشرو در تولید بادام زمینی مرغوب در ایران محسوب می شود.
تولید کنندگان در این شهر تمام تلاش خود را می کنند که بهترین و مرغوبترین نوع بادام را در ویترین خریداران قرار دهند و واقعا کیفیت بادام آستانه مطلوب و عالی است.

بادام زمینی پس از برداشت، خشک شدن و غلاف شکنی در کارگاه های برشته سازی شرکت زرین فراوری می شود و در بسته بندی های گرمی و یا چند کیلویی فله در اخیار مشتری قرار می گیرد .

آجیل فروشان ، هایپرمارکت ها و فروشگاه ها و شرکت های پخش می توانند جهت خرید بادام زمینی برشته فله با ما تماس بگیرند و از شرکت زرین بادام تهیه کنند.

بادام زمینی برشته چون بو داده شده است بسیار ترد و خوشمزه می باشد.قیمت بادام زمینی برشته به کیفیت آن که به میزان مناسب برشته شده باشد به طوری که نه خام باشد نه خیلی بو داده و تیره باشد بستگی دارد.

همچنین قیمت بادام زمینی برشته فله ای ارزانتر می باشد و خرید بادام زمینی برشته فله مناسب خریداران عمده بادام زمینی می باشد.

فروشگاه بادام زمینی 09120774128

تاثیر خواص بادام زمینی در رونق خرید و فروش آن

بادام زمینی از ترکیبات مغذی بسیاری مثل پروتئین، فیبر و چربی و… تشکیل شده است که این روزها طرفداران خاص خودش را یافته است.

تا چند سال پیش در کشورمان ایران کاشت و داشت محصول بادام زمینی به وفور و فراوانی اکنون نبود. به نوعی بادام زمینی در سبد آجیل جایش خالی بود و با ذائقه درصد کمی از مردم آشنا بود.

مراکز فروش و فروشگاه ها برای فروش بیشتر بادام زمینی خواص بی نظیر آن را در سایت های خود بیان کردند و با این کار اطلاعات مردم از بادام زمینی و خواص آن بیشتر شد و در نتیجه راغب به خرید بادام زمینی شدند.

ولی در سالهای اخیر با رشد روز افزون آن توسط تولید کنندگان و خرید و فروش و صادرات بادام زمینی عمده به دست تجار و فروشندگان ایرانی این کپسول معجزه گر پوسته غربت انداخته و جایش را در کام  آجیل خورها باز کرده است.

طبق تحقیقات اخیر متحصصان بادام زمینی را سرشار از چربی مفید، پروتئین، ویتامین E، تیامین یا ویتامیBl، ویتامینE3، بیوتین و مواد معدنی می دانند.

ما خرید بادام زمینی را به افرادی که آلرژی دارند توصیه نمی کنیم زیرا این میوه حساسیت زا است و در عوض برای بیماران قلبی بسیار مفید است. چون چربی موجود در آن چربی غیر اشباع است.

از طرفی بیمارانی که با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند می توانند از دوستی با این نعمت خدا دادی بهره زیادی ببرند.

شرکت زرین مغز در کنار فروش حضوری بادام، در فروشگاه اینترنتی بادام خود فروش و صادرات بادام زمینی و درختی را  در دستور کار دارد.

فروشگاه بادام زمینی 09120774128

مرکز فروش عمده بادام زمینی

بهترین مرکز فروش عمده بادام زمینی مرکزی است که خود در تولید عمده بادام زمینی هم نقش داشته باشد تا بتواند محصولی را که در عین تازگی قیمت مناسبی هم دارد به مشتریان خود عرضه کند شرکت زرین بادام از تولید بادام زمینی گرفته تا صادرات آن دست دارد و سابقه خوبی را در رزومه کاری خود دارد.

شرکت زرین با تخصص و نفوذی که در بازار بادام زمینی دارد به عنوان مرکز فروش عمده بادام زمینی مطرح است.

هدف ما رونق تولیدات ملی است. به همین خاطر تنها به فروش بادام زمینی ایرانی مبادرت می کنیم.

بادام زمینی اصفهان 09120774128

 

پخش عمده بادام زمینی

مرکزیت فروش عمده بادام منجر به پخش عمده بادام زمینی نیز می شود.شرکت زرین بادام توانایی لازم را در تامین بار بادام زمینی در تناژ بالا دارد. بنابراین در زمینه پخش عمده بادام زمینی هم فعالیت می کند و می تواند تقاضای مراکزی را که درخواست خرید بادام زمینی در حجم بسیار زیاد را دارند پاسخگو باشد.

ما در سراسر کشور به پخش عمده بادام زمینی می پردازیم و به این خدمتگذاری مفتخریم.دفتر نمایندگی اصفهان در راستای سرعت بخشیدن به سفارشات مشتریان ، در کنار همکاران بخش مرکزی ، مسئولیت پخش عمده بادام زمینی در اصفهان را انجام می دهند.

در مراکز و کلانشهرها فعالیت ویژه ای داریم. پخش عمده بادام زمینی در اصفهان، تهران، شیراز، مشهد، اهواز، تبریز ، اراک و قم تخصص ماست و منتظر تماس شما هستیم.

فروشگاه بادام زمینی 09120774128

نمایندگی فروش بادام زمینی در سراسر ایران

شرکت زرین بادام نمایندگی فروش بادام زمینی  در سراسر ایران دارد که به طور مستمر و فعال مشغول به فعالیت هستند.

بنابراین می توانند به راحتی بادام زمینی را در انواع مختلف از محل فرآوری به دست خریدار در هر کجای ایران که باشد برسانند. در نتیجه  چون مستقیما از محل تولید ارسال می شود قیمت تمام شده بادام زمینی برای خریدار کمتر از قیمت بازار می شود.

فروش عمده بادام زمینی هم به صورت فله و هم بسته بندی شده با آرم شرکت زرین انجام می گیرد.

فروشگاه بادام زمینی 09120774128

خرید و فروش بادام زمینی  اعلاء ایرانی

خرید و فروش بادام زمینی اعلاء ایرانی در سطح وسیعی و به طور مستمر در حال انجام است.

کشورمان ایران در تولید بادام زمینی در جایگاه ۶۲ قرار دارد و سالانه در حدود ۱۵ هزار تن بادام زمینی را تولید و عرضه می کند.

اما بادام زمینی ایرانی ویژگی دارد که شاید دیگر کشورهای تولید کننده بادام زمینی از آن بی بهره هستند و آن ویژگی ارگانیک بودن بادام زمینی ایرانی می باشد که خریداران خارجی زیادی را مجذوب خود کرده است.

بادام زمینی ایرانی تحت تاثیر هیچ فرآیند شیمیایی قرار نگرفته است.

قطب تولید قیسی 09120774128

قطب تولید قیسی در کشور

قطب تولید انواع قیسی در کشور مرند می باشد . هر ساله حدود ۴۴ هزار تن زردآلو در این شهرستان تولید می‌شود که بیش از نیمی از این تولیدات صرف تهیه قیسی میشود و به این منظور به کارگاه های مخصوص تولید قیسی در این شهرستان برده می شوند.

در این شهرستان ، تولید قیسی اهمیت بسیار زیادی دارد . در این منطقه سال‌هاست که تولید این محصول رواج دارد و کشاورزان راه و روش آن را از طریق اجداد خود و نسل به نسل حفظ نموده و هم اکنون با تکیه بر همان دانش و اطلاعات سنتی تولید قیسی را انجام می دهند.

در واقع قیسی نوعی زردآلو است که بسیار خوشمزه و دلچسب است و طرفداران خاص خودش را دارد.

امروزه شما می توانید انواع خرید های اینترنتی خود را بدون واسطه و به سادگی انجام دهید. برای خرید قیسی درجه یک میتوانید به سایت شرکت زرین مغز مراجعه نمایید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

مرکز صادرات بادام زمینی به ترکیه ، کشورهای عربی و اروپا

  مرکز صادرات بادام زمینی به ترکیه ، کشورهای عربی و اروپا شرکتهای بازرگانی هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید