بازار بادام ایران
خانه / بادام زمینی / قیمت فروش عمده بادام زمینی غلاف دار

قیمت فروش عمده بادام زمینی غلاف دار

فروش عمده و تعیین قیمت بادام زمینی غلافدار بر اساس کیفیت و نوع جنس و میزان مغز، در انواع و سایزهای مختلف انجام می شود.

کسانی که در زمینه خرید و فروش خشکبار به خصوص بادام زمینی فعالیت می کنند می دانند که در موقع خرید بادام زمینی غلافدار ، قیمت خرید بادام متفاوت است و این بستگی به عوامل زیادی دارد که علاوه بر کیفیت و سایز بادام زمینی میزان تمیزی غلاف هم مهم است.

مثلا قیمت بادام زمینی که از خرمن آن برداشت شده با قیمت نوعی که کاملا شسته و تمیز است فرق می کند. زیرا هم در نمای ظاهری غلاف بادام تاثیر دارد و هم در وزن مفید آن گرم را بالا و پایین می برد .

 

قیمت مغز بادام 09120774128

مرکز اصلی پخش و فروش عمده بادام زمینی ایرانی

شاید نتوان گفت کجا را میتوان به عنوان مرکز پخش بادام زمینی یا مرکز فروش بادام زمینی نام برد.

اما بسیاری از مشتریان به دنبال مرکز اصلی فروش عمده بادام زمینی هستند.

بادام زمینی و فراورده های آن طیف متنوعی را شامل می شود. از مزایای شرکت زرین همین است که طیف گسترده نیازهای مشتریان و خریداران بادام زمینی را شامل می شود.

بادام زمینی از جمله مغذیجاتی است هم به صورت مستقیم می توان آن را خرید و مصرف کرد یا اینکه کره بادام زمینی را خرید کرد. مصرف بادام زمینی به عنوان میان وعده پیشنهادی است که برای سلامتی و بهبود تغذیه جامعه می توان آن را به کار بست.

خوشبختانه تنوع در طعم دهی بادام زمینی زمینه ای ایجاد کرده که ذائقه های متفاوت را به سمت خرید بادام زمینی جذب می نماید. بادام زمینی بدون پوست درون محفظه و پوشش پیله مانند محافظت می شود که از خرابی و رطوبت مغز دور می ماند.

رنگ تیره بادام زمینی خبر از تازگی بادام دارد و بهترین راه برای تشخیص کیفیت بادام زمینی چشیدن و خوردن بادام است.

بادام زمینی تازه که در مرکز پخش بادام به فروش می رود باید از تازگی برخوردار باشد و بو و طعم ناخوشایند و ترشیدگی بدور باشد.  بادام زمینی را دو نیم کرده و اگر در این بین مغز دچار کپک و فرسودگی بود از خرید آن ممانعت به عمل آورید. خرید فروش پخش مستقیم بی واسطه بادام زمینی با پوست توسط شرکت زرین مغز به خوبی مدیریت و عملیاتی می شود تا سود اصلی حاصل از تولید بادام زمینی به صاحب اصلی آن یعنی کشاورز برسد. کمرنگ شدن واسطه ها و فروش توسط مرکز پخشی که ارتباط موثری با تولیدکننده بادام زمینی دارد نقش حمایتی دارد.

خرید عمده بادام زمینی 09120774128

فروش عمده بادام زمینی خام

اکثرا فروش عمده بادام زمینی خام توسط تولید کنندگان و کشاورزان انجام میشود.

کشاورزان زحمتکش مجبورند که بادام زمینی با غلاف خام خود را با قیمتی که صرفه کمتری برایشان دارد بفروشند چون متاسفانه کشاورزان دارای صنف قدرتمندی نیستند که جهت خشک کردن، غلاف شکنی و فراوری آن ها را یاری کند و خودشان از مزایای فروش بادام زمینی برشته بهره مند شوند.

خریداران اصلی بادام زمینی خام عبارتند از:

  • کارگاه‌های برشته سازی بادام
  • کارخانه های تولید کره بادام
  • تولید کنندگان بادام زمینی روکشدار
  • صادرکنندگان بادام زمینی

شرکت زرین بادام ضمن تشخیص بهترین و مرغوبترین نوع بادام زمینی خام و خرید بادام از کشاورزان جهت فروش این محصول به خریداران و فروشندگان اعلام آمادگی می نماید.

این شرکت ضمن آگاهی درباره نوع بادام زمینی مرغوب جهت همکاری با خریداران محترم در صادرات بادام زمینی آمادگی دارد.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش بادام زمینی با ما تماس بگیرید و بادام زمینی خام عمده را تهیه کنید.

قیمت روز بادام زمینی09120774128

قیمت بادام زمینی غلافدار و با پوست

شرکت زرین بادام از جمله شرکتهای فعال در زمینه خرید عمده بادام زمینی است که با اطلاع از آخرین قیمت بادام زمینی غلافدار می تواند شما را در خرید و فروش بادام زمینی غلافدار همراهی کند.

این نوع از محصول بسته به نوع بادام زمینی و تمیزی غلاف آن قیمت گذاری می شود.

اویل فصل تابستان فصلی است که بوته های پر ریشه و پرغلاف بادام زمینی همه تلاش خودش را در پرورش دانه های کپسولی با دنیایی از مواد پروتئینی به نمایش گذارده اند.

این دانه های کپسولی در غلافی از کنف چوبی منظم و با فاصله قرار گرفته اند.

دقیقا همان زمانی که مشترهای خرید عمده بادام زمینی را برای مصارف مختلف سمت خرمن بادام زمینی می کشاند و چرخه بازار اشتغال و صادرات عمده بادام زمینی و کارخانه های فراوری بادام زمینی به گردش در می آورد.

اولین مرحله از خرید بادام زمینی ، خرید بادام زمینی غلافدار است که معمولا مشتری خرید عمده بادام سر زمین با آن رو به رو می شود.

قیمت بادام زمینی برشته بدون پوست

بسته به نوع بادام زمینی و نوع برشته شدن بادام، قیمت بادام زمینی برشته تعیین می شود.

زمانی که مغز بادام زمینی توسط دستگاه از پیله چوبی خود رها شد، می توان آن را به شکل های مختلفی راهی گذرگاه‌های خرید و فروش بادام زمینی کرد.

یکی از این گذرگاه ها که از طرفداری بسیاری چون آجیل فروشها و صادر کنندگان آجیل برخوردار است، فروش بادام زمینی برشته بدون پوست است.

این محصول جای ثابت خودش را در بازار آجیل و خشکبار، هم در ایران و هم در کشورهایی چون عراق، چین، روسیه…پیدا کرده است.

شما برای خرید و فروش بادام زمینی در انواع مختلف و به ویژه بادام زمینی بوداده بدون پوست می توانید با شرکت زرین بادام تماس حاصل کنید و ضمن استعلام قیمت عمده بادام همکاری خوبی را باما شروع کنید.

قیمت بادام زمینی فله

قیمت بادام زمینی فله به خصوص اگر عمده خریداری شود به طبع مقرون به صرفه تر است و خریدار بادام از مزایای مناسبتری بهرمند می شود.

بادام زمینی عمده و فله آستانه و پارس آباد در بازار خرید و فروش بادام زمینی عمده با تناژهای بالا حرف اول را در این زمینه می زند.

بیشتر مشتری خرید بادام زمینی فله را صادرکنندگان عمده بادام زمینی تشکیل می دهند.

آنها بادام زمینی فله را از شرکتهای معتبر خریداری و با بسته بندی و سرت، روانه بازار کشور مقصد می کنند.

قیمت بادام زمینی در خرید عمده بادام زمینی فله برای کارخانه های تولید کره بادام زمینی نیز مناسب است.

آنها بادام زمینی فله را برای کره گیری و بسته بندی می خرند و پس از تولید کره بادام آن را روانه بازار می نمایند.

فروش عمده بیاد

صادرات بادام زمینی غلاف دار یا مغز بادام زمینی؟

صادرات بادام زمینی به دو صورت مغز شده و غلاف دار انجام می شود.

این صادرات بسته به نوع مصرف کشورها شامل درصدهای متفاوت از خرید است.

به طور مثال برای کشورهایی که از سوخت گاز و نفت محرومند غلاف بادام زمینی نوعی سوخت محسوب می شود که آنها را به سمت خرید عمده بادام زمینی غلافدار می کشاند.

پس با این حساب نمی توان گفت کدام نوع خرید بهتر است چون تعیین کننده نهایی خود خریدار عمده بادام زمینی است که بنابر احتیاج و مصرف کشور مقصد از منو کاری ما استفاده می کند.

در هر صورت شرکت زرین بادام در تمام زمینه های مربوط به تولید بادام زمینی تا فراوری و فروش و صادرات آن فعال است و می تواند شما را راهنمایی و بار مورد نیاز در تناژ بالا را تهیه کند.

 

فروش و صادرات بادام زمینی روکشدار

شرکت زرین مغز با بررسی و انتخاب بهترین نوع بادام زمینی عمده در زمینه فروش و صادرات بادام زمینی روکشدار نیز وارد عرصه رقابت سالم شده است.

دنیای امروز ما دنیای نو آوری و ترقی و سرعت است. در هر زمینه ای که نو آوری صورت بپذیرد با طیفی از سلیقه ی مشتری رو به رو می شود. بادام زمینی یکی از خشکبارهایی است که امروزه جای خودش را در سبد دانه های مقوی آجیل پیدا کرده است.

بادام زمینی روکشدار نوع جدیدی از بادام زمینی فراوری شده است که توسط کارخانه جات تولیدکننده به میدان صادرات بادام اه پیدا کرده است.

این شرکت با منویی از بادام زمینی روکشدار در ۹ طعم متفاوت و ذائقه پسند بازار خرید و صادرات بادام زمینی روکشدار را رونق بخشیده است.

تولید بادام زمینی روکشدار هم برای تولید کننده و هم برای صادر کننده آن به کشورهای اروپایی و عربی با سود فراوانی رو به رو است.

ما علاوه بر فروش بادام زمینی غلافدار و برشته، آماده همکاری برای فروش بادام زمینی روکشدار در بسته بندی های گرمی و کیلویی برای بازار خرید و فروش آجیل داخلی و خارجی در تناژهای مختلف هستیم.

      (مرکز تولید،فروش و صادارات بادام زمینی)

    شرکت زرین مغز

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

مرکز صادرات بادام زمینی به ترکیه ، کشورهای عربی و اروپا

  مرکز صادرات بادام زمینی به ترکیه ، کشورهای عربی و اروپا شرکتهای بازرگانی هستند …

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید