بازار بادام ایران
خانه / بادام زمینی / فروش عمده بادام زمینی برای صادرات

فروش عمده بادام زمینی برای صادرات

فروش عمده بادام زمینی برای صادرات در کشورهای مختلف جهان که امکان کاشت و داشت و برداشت این محصول را دارند، رواج زیادی دارد.

در ایران هم شرکت های مختلفی فروش عمده بادام زمینی را به عهده دارند و حتی در صادرت بادام زمینی برای خود بازار سازی کرده اند.
شرکت زرین بادام یکی از آن شرکتهای قابل اعتماد است که به نوعی می توان آن را به عنوان مرکز خرید و فروش بادام زمینی دانست.

این شرکت با کشاورزان مناطق مختلفی از ایران مثل آستانه اشرفیه و پارس آباد ارتباط مستقیم دارد و در زمینه فروش بادام زمینی مرغوب فعالیت می کند.
تجارت کننده گان و شرکتهای مصرفی این محصول می توانند از طریق شرکت زرین بادام، مرغوب ترین بادام زمینی را برای صادرات و یا مصرف کارخانه جات داخلی، تامین کنند.

از تولید تا صادارات بادام زمینی ایرانی

ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ بادام زمینی در جهان می باشد که عمده نیاز بازارهای داخلی و مصرفی کشور را تامین میکند.گرچه بخشی از نیاز داخلی به وسیله واردات این محصول صورت میگیرد.

شهرهای آستانه اشرفیه و پارس آباد مغان ،دو مرکز مهم تولید بادام زمینی در ایران به شمار می روند. یکی از بازارهای پررونق کشاورزی در مناطق شمالی ایران، خرید و فروش بادام زمینی در بازار های داخلی می باشد. فروش مستقیم بادام زمینی در آستانه اشرفیه گیلان از محل کشت به خریدار صورت می گیرد، که به دلیل بی واسطه بودن قیمت بسیار مناسبی برای مشتریان عزیز دارد.

بادام زمینی به عنوان یکی از مقوی ترین و پر طرفدار ترین خشکبار در جهان است  و جایگاه ویژه ای در سبد تغذبه ای مردم جهان دارد از این رو صادرات بادام زمینی و خرید و فروش جهانی این محصول بسیار پر رونق است.

سالانه مقدار زیادی بادام زمینی در کشور به شیوه ارگانیک تولید و برداشت می شود که میزان قابل توجهی از این محصول به کشوهایی نظیر اوکراین، ارمنستان، گرجستان، روسیه، چین، و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس عراق، عمان، امارات، کویت و … صادر می شود که این امر موجب جهانی شدن محصولات ایرانی می شود.

بادام زمینی صادراتی ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار است، این محصول طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و این امر موجب تولید روز افزون آن شده است .

پخش بادام زمینی کره گیری درسراسر کشور

مراکز تخصصی در کشور وجود دارد که در پخش بادام زمینی کره گیری در کشور فعالیت دارنددر سال های اخیر فروش بادام زمینی کره گیری افزایش چشمگیری داشته و همین انگیزه ما را در گسترش پخش بادام زمینی و تبدیل شدن به مرکز پخش بادام زمینی دوچندان میکند.

پخش انواع  بادام زمینی کره گیری در نقاط مختلف و داشتن نمایندگی های فعالی به عنوان پخش بادام موجب سهولت بیشتر در تجارت این محصول میگیرد

اگر مایل به خرید عمده بادام زمینی کره گیری از شرکت زرین  مغز دارید با ما تماس بگیرید.شرکت  زرین مغز با خرید عمده بادام زمینی از کشاوزران داخلی برای سرمایه گذاران داخلی و خریداران خارجی زمینه مناسبی را فراهم کرده.
شرکت زرین با خرید بهترین و با کیفیت ترین نوع بادام زمینی واسطه خوبی برای رسیدن محصول مرغوب داخلی به دست صادر کنندگان و مصرف کنندگان عمده بادام زمینی، است.

خرید بادام زمینی شرکت زرین 09120774128

فروش عمده بادام زمینی در ایران و جهان

در مجموع ۲۹ میلیون تن بادام‌ زمینی در جهت تولید می شود.رتبه‌های اول و دوم تولید بادام به چین و هند تعلق دارد و آمریکا سومین تولید‌کننده بزرگ در جهان است.
هر آمریکایی در سال ۷/۲ کیلوگرم بادام زمینی (در انوع مختلف) مصرف می کند.

میزان صادرات بادام‌زمینی ۲۵/۱ میلیون تن است و آمریکا با صادرات سالانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تن در رتبه اول است.ایران در زمینه صادرات بادام زمینی مقام ۶۲ را دارد.

نکته جالب این است که صادرات بادام در سطح جهان نسبت به میزان تولید بادام زمینی بسیار کمتر است .
علت آن این است که بیشتر تولیدات محصول بادام‌زمینی در کشورهای تولید‌کننده مصرف داخلی جهت تولید کالاهایی با ارزش افزوده بسیار بالاتر جهت صادرات می‌شود..
شما از طریق شرکت زرین مغز می توانید به خرید عمده بادام زمینی صادراتی به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام نمایید. در این مجموعه انواع بادام زمینی با کیفیت عرضه می شود

 

مرکز تخصصی تولید ،پخش وصادارات بادام زمینی

فعالیت های شرکت زرین مغز در راستای تولید وپخش بادام زمینی برای صادرات شامل تولید بادام زمینی درجه یک ،فرآوری و تولید سایر فراورده های بادام زمینی  و فروش و صادرات این محصول می باشد. این خشکبار یکی از محصولات  بسیار محبوب در بین مردم می باشد و یکی از دلایل آن قیمت مناسب آن است.

فروش بادام زمینی مرغوب ایرانی برای کشاورزان مناطق آستانه اشرفیه که یکی از مراکز مادر در کاشت و برداشت این محصول پر خاصیت می باشد ممکن است برای فروش عمده بادام زمینی خود به سراغ واسطه گران بروند.

شرکت زرین بادام این امکان را کشاورزان و تولیدکنندگان بادام زمینی فراهم کرده تا با خیالی آسوده اقدام به فروش بادام زمینی خود بکنند.
کشاورزانی که چند ماه زحمت کشیده و چشم به بوته های پر ریشه این محصول، با دنیای از خواص داشته اند.

در شرکت زرین مغز ،بادام زمینی با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد که برای سفارش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش عمده بادام زمینی در آستانه اشرفیه

خرید و فروش عمده بادام زمینی در آستانه اشرفیه رونق بسیاری دارد.
خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب در این منطقه بستری مناسب برای تولید بادام زمینی ایرانی فراهم کرده است.
بوته های پر ریشه که بعد از مراحل داشت به نقطه برداشت رسیده و میوه های غلاف دارش چون دانه های مروارید بر تار و پوست ریشه بافته شده اند.شرکت زرین بادام یکی از بهترین و به روزترین شرکتهایی است که با اطلاع دقیق از قیمت بادام زمینی ، محصول برداشتی را خریداری و به دست خریداران و مشتریان واقعی می رساند.

بادام زمینی آستانه اشرفیه اولین بادام زمینی موجود در بازار است که برداشت آن در فصل پاییز آغاز می شود. مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام زمینی در ایران، متعلق به شهر آستانه اشرفیه می باشد.

شرکت زرین مغز می تواند به شما در زمینه جهت خرید و فروش بادام زمینی آستانه مشاوره رایگان دهد و برای تهیه بادام زمینی ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب راهنمایی کند.

سلامت محصول خریداری شده و امانت و فراوری بادام زمینی عمده، اولویت اول شرکت زرین مغز است؛ که این نام را برای مشتریان و خریداران محترم بادام زمینی عمده، آشنا و خوش نام کرده است.

قیمت بادام زمینی مرغوب آستانه

قیمت بادام زمینی آستانه به انواع مختلف آن بستگی دارد.این محصول را می توان با قیمت های متفاوت و مناسبی از مراکز اصلی تولید آن خریداری نمود.

عواملی چون:

  • غلاف دار و بدون غلاف
  • ریز، متوسط و درشت بودن
  • تازگی و کهنه بودن
  • طعم دار و بدون طعم بودن
  • روکش دار و بدون روکش
  • بصورت مغز آجیلی
  • و …

در تفاوت و اختلاف قیمت این محصول موثر است.

شرکت زرین مغز تولید و پخش عمده بادام زمینی را با بالاترین کیفیت در وزن و بسته بندی های مختلف و متناسب با تقاضای مشتریان در تناژ بالا به عهده دارد.جهت اطلاع از آخرین قیمت بادام زمینی می توانید با ما تماس بگیرید.

فروش عمده بادام زمینی

قیمت روز بادام زمینی ۱۴۰۰ در بازار بادام زمینی ایران

قیمت روز بادام زمینی در بازار زمینی ایران در رسانه های مختلف مرتبط با این زمینه قابل دسترسی است.
قیمت بادام زمینی در سال ۱۴۰۰ را می توانید از مسئولین شرکت استعلام کنید.

شرکت زرین بادام یکی از مرجع هایی است که تولید گنندگان و خریداران به راحتی و با اطمینان می توانند از قیمت بادام اطلاع یافته و برای خرید عمده بادام زمینی یا صادرات بادام زمینی برنامه ریزی کند.

شرکت این امکان را به خریداران می دهد تا از انواع بادام زمینی را از شرکت خریداری و و با فروش داخلی بادام یا صادرات آن به کشورهای دیگر سود حاصل از آن را عائد خود کنند.

برای آگاهی از قیمت روز بادام زمینی برای صادرات می توانید از طریق سایت شرکت زرین مغز و یا از تماس با مشاورین مجموعه اقدام نمایید.

در این مرکز به دلیل این که خود یکی از تولیدکنندگان بادام‌زمینی و فرآورده های آن می باشد محصولات قیمت بسیار مناسب و رقابتی دارند و همچنین از کیفیت و تازگی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

شرکت زرین مغز اماده ارائه بادام زمینی در تناژ بالا جهت فروش عمده و صادرات می باشد. برای سفارش عمده این محصول میتوانید با مدیر شرکت تماس بگیرید.

فراورده‌های مختلف بادام زمینی برای صادرات

در شرکت زرین مغز انواع فراورده های مختلف بادام زمینی برای صادرات تولید می شود. فرآورده های بادام زمینی از نظر کیفیت دسته بندی می شوند و بنا بر درخواست و سفارش کشورهای خارجی صادر می‌شوند.

بادام زمینی استفادهای تجاری گوناگونی دارد و به ارقام مختلفی در دنیا عرضه می شود

  1. بادام زمینی غلاف دار تر
  2. بادام زمینی غلاف دار خشک
  3. بادام زمینی غلاف دار برشته
  4. مغز بادام زمینی خام
  5. مغز بادام زمینی برشته شده
  6. مغز بادام زمینی ببرشته نمکی
  7. مغز بادام زمینی سفید شده
  8. مغز بادام زمینی کره گیری

این ارقام مورد استقبال اکثر خریداران و کارخانه داران ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفته است.
مشتری اصلی بادام خام کارخانه های تولید کره گیاهی هستند.

این روزها مردم به سلامت و ارگانیک بودن غذاهایی که استفاده می کنند، اهمیت می دهند.
شرکت زرین بادام این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد که محصولات این شرکت سالمند و نسبت به انتخاب بهترین نوع بادام زمینی برای پایه ساخت محصولات خود حساسیت به خرج می دهد.

اهمیت صادرات بادام‌زمینی و فرآورده های آن در این موارد است:

  •  معرفی محصول به سایر کشورها
  •  وارد کردن ارز خارجی
  •  به دست آوردن سود بیشتر برای کشاورز و گروه های بازرگانی
  •  افزایش فروش و صادرات محصولات غیر نفتی

اگر مایل به خرید انواع فراورده بادام زمینی هستید می توانید از طریق سایت شرکت زرین اقدام نمایید.

قیمت مغز بادام 09120774128

صادرات عمده بادام زمینی از پارس آباد مغان

صادرات عمده بادام زمینی از پارس آباد مغان هم امکان پذیر است. زیرا این شهر هم یکی از شهرهای ایران است که برای صادرات عمده بادام زمینی اولویت اول همکاری برای خرید این محصول و صادر کنندگان ایرانی است.

کشاورزان این شهر چون دیگر مناطق مستعد کاشت بادام زمینی در ایران تلاش خود را برای به ثمر رساندن مرغوب ترین نوع بادام زمینی برای صادرات و مصرف داخلی، انجام می دهند.
آنها با مشاوره از مهندسین امور کشاوری محصول را کشت، داشت و فراوری می کنند.

در این شهر کوره های بسیاری مشغول فعالیت در زمینه پوست گیری و سفید کردن بادام هستند که رونق بسیاری به مساله اشتغال و در آمد زایی کرده و صادرات بادام زمینی را رونق بخشیده است.

شرکت زرین با کشاورزان پارس آباد در ارتباط است و جهت صادرات بادام زمینی مدام به خرید بادام زمینی پارس آباد مشغول است.

قیمت انواع قیسی زردآلو درجه یک

مرکز خرید و فروش انواع قیسی

قیسی از محصولات مفید و با کیفیت در یران می باشد وبه دلیل تقاضای زیاد ان منجر به توجه در خرید وفروش انواع قیسی شده است

قیسی علاوه بر خواص درمانی گوناگون در تولید انواع مواد غذایی و طعم دهندهای طبیعی استفادهای زیادی دارد

شرکت زرین مغز در تولید و فروش قیسی فعالیت قابل توجهی در چند سال اخیر داشته است و فعالیت مستمر در رونق تجاری قیسی در کشور انجام می دهد

(مرکز تولید ،فروش و صادارات بادام زمینی ایرانی )

                                        شرکت زرین مغز

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام زمینی روکش دار شرکت زرین 09120774128

مناسب ترین قیمت بادام زمینی روکش دار | فروش عمده و صادرات شرکت زرین

  اگر به دنبال مناسب ترین قیمت بادام زمینی روکش دار جهت فروش عمده و …

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید