بازار بادام ایران
خانه / بادام تلخ / صادرات میوه بادام درختی تلخ

صادرات میوه بادام درختی تلخ

چرا بادام درختی تلخ ایرانی توانسته است صادرات خوبی داشته باشند؟ آیا این میوه را می توان یک محصول سود آور با کیفیت بشمار آورد؟
هر چقدر تولید کنندگان بادام درختی در زمینه صادرات قوی تر ظاهر شوند، قطعا می توانند سود آوری خود را افزایش داده و این مسئله کمک زیادی به آنها خواهد کرد. بادام درختی در ایران هم به صورت تلخ و هم شیرین کشت و عرضه می شوند. این نوع بادام توانسته اند به دلیل خواصی که دارند در تولید مشتقات و دارو های مختلفی استفاده شوند.
آنچه توانسته است توجه زیادی را از خریداران خارج کشور به خود جلب کند، بادام درختی تلخ بوده که از آن برای تولید محصولات مختلفی استفاده می کنند. هر چقدر بادام تلخ در شرایط بهتری تولید شوند، قطعا می توان از آنها محصولی موثر تری را بدست آورد.

صادرات بادام درختی تلخ

با توجه به این که میوه های ایران همیشه توانسته اند توجهات زیادی را به خود جلب کنند، بادام درختی نیز از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و این مسئله را می توان امتیازی مهم به منظور افزایش صادرات بشمار آورد. خریداران خارجی بادام تلخ که این میوه را از تولیدی کنندگان ایرانی درخواست می کنند، به کیفیت آن اطمینان داشته و آن را در تولیدات مختلفی استفاده می کنند.
بادام تلخ

کشت میوه بادام درختی

تمامی مراحل کاشت، نگهداری و برداشت میوه بادام نکات مهمی وجود دارد که می تواند در افزایش کیفیت آنها بسیار موثر واقع شود. چرا که این میوه می تواند با بهره گیری از مواد غذایی مطلوب بهترین کیفیت را بدست آورده و مرغوبیت خوبی بدست آورد.
با توجه به تجربه بسیار خوبی که ایرانی ها در کشت درخت بادام دارند، توانسته اند محصولی با استانداردهای بسیار خوب به مشتریان خارجی خود عرضه داشته و حجم زیادی از این محصولات به دیگر کشورها صادرات کنند.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

بادام تلخ شیرین شده

قیمت فروش بادام تلخ شیرین شده اصل

بادام تلخ شیرین شده اصل یکی از محصولاتی است که با قیمت مناسبی به فروش …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید