بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش عمده و ارزان بادام صادراتی

فروش عمده و ارزان بادام صادراتی

آیا از خواص تغذیه ای بادام اطلاعاتی دارید؟ رشد و پرورش بادام در کشور ایران صورت می گیرد؟ آیا فروش عمده و ارزان بادام صادراتی از کشور ایران به کشور های دیگر وجود دارد؟
در ابتدا اطلاعاتی در مورد بادام این محصول خوشمزه و لذیذ داشته باشید. بادام بومی آسیای جنوبی و خاورمیانه است اما کم کم در کشور های دیگر که از نظر شرایط آب و هوایی مناسب هستند رشد و پرورش آن آغاز شد به خصوص در کشور عزیزمان ایران. خواص تغذیه ای بادام فراوان است و بادام منبع غنی از ویتامین B‌ یا ریبوفلاوین، ویتامین E و مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و زینک و حاوی مقداری پتاسیم است. بادام غنی از فیبر های رژیمی، اسید های چرب غیر اشباع است که کلسترول خون را پایین می آورد. دانه بادام حاوی فیتوسترول هایی مانند سیتوسترول، استیگماسترول، کمپسترول و… می باشد که خواص پایین آورنده کلسترول را دارا هستند.

اسید های چرب موجود در بادام

  • اسید اولئیک در حدود ۳۲ درصد
  • لینولئیک اسید در حدود ۱۳ درصد
  • اسید های چرب اشباع ۵ درصد

این محصول به وفور در کشور عزیزمان ایران رشد و پرورش داده شده و امکان صادرات برای کشور های دیگر را فراهم کرده است و می توان به راحتی خرید و فروش بادام را هم در بازار داخلی و هم برای کشور های دیگر انجام داد. روسیه جز کشور هایی است که طرف قرارداد با کشور عزیزمان است و ما به راحتی محصولات کشاورزی را به روسیه صادر می کنیم. امروزه متقاضیان با توجه به نیازشان می توانند اقدام به خرید بادام به صورت جزیی و کلی نمایند که با پیشرفت علم می توان این کار را به راحتی از طریق سایت انجام داد.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید