بازار بادام ایران
خانه / بادام سنگی / صادرات بادام سنگی با قیمت روز

صادرات بادام سنگی با قیمت روز

وقتی شرکت های ایرانی قصد صادرات بادام سنگی را داشته، باید بتوانند قیمت روز آن را به گونه ای اعلام دارند که انتخاب آنها افزایش یابد.
بادام سنگی یکی از محصولات بسیار خوبی ست که می توان بر روی صادرات و سود آوری آن فعالیت کرد. چرا که تقاضا برای خرید آن زیاد بوده و کمتر کشوری امکانات تولید بادام را دارند. از همین رو ایران با بازاریابی در بازار دیگر کشورها سعی در افزایش تولید و فروش خود دارد.
آنچه می تواند در افزایش میزان فروش بادام در دیگر کشورها موثر واقع شود، مناسب بودن قیمت و بالا بودن کیفیت است. هر چقدر این دو موضوع در کنار یکدیگر متناسب در نظر گرفته شود، کار صادرات بادام آسان خواهد شد.

صادرات بادام سنگی

وقتی قیمت روز بادام سنگی به خریداران خارج از کشور اعلام می شود، بدون شک آن را با قیمت کشورهای دیگر مقایسه کرده و سپس تصمیم به خرید آن خواهند گرفت. بدیهی ست که قیمت خرید بادام می تواند توجه زیادی را به محصولات ایرانی جلب کرده و سبب سهولت در امر صادرات شود.
بادام سنگی در ایران به صورت بسیار حرفه ای و زیر نظر کشاورزان خبره کشت می شود. لذا می توان به لحاظ کیفیت آن را محصولی بسیار خوب دانسته که قدرت رقابتی بالایی خواهد داشت.
بادام سنگی ایرانی در کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه و افغانستان که به لحاظ فرنگی و سلیقه به ایرانی ها گرایش دارند، بسیار مورد توجه است. از همین رو فعالیت در بازار این کشورها می تواند سود آوری را برای شرکت های ایران بالا برد.

قیمت روز بادام

فصل برداشت بادام یعنی تابستان را می توان فرصتی بسیار خوب برای عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب دانست. چرا که برداشت در این بازه زمانی بالا بوده و میزان عرضه را در بازار افزایش خواهد داد. از همین رو همیشه در فصل برداشت بادام که قیمت ها مناسبتر هستند، تقاضا از دیگر کشورها بیشتر دیده می شود.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

تجارت مغز بادام لپه 09120774128

فروش و تجارت مغز بادام لپه

یکی از لوازم فعالیت در فروش و تجارت مغز بادام ، تجارت مغز بادام لپه …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید