بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید بادام هندی و موارد مصرف آن

خرید بادام هندی و موارد مصرف آن

فواید مصرف بادام هندی را می دانید؟ شما بادام هندی را در غذا و دسر دوست دارید یا در سالاد و ماکارانی؟ برای تهیه آن به مراکز خرید در سطح کشور مراجعه می کنید یا مراکز فروش آجیل و خشکبار؟
یکی دیگر از مغز هایی که سرشار از مس می باشد، بادام هندی است که در سبد غذایی بسیاری از افراد به چشم می خورد و این نشان از پرطرفدار بودن ایم مغز خوشمزه و دوست داشتنی است.
همانطور که همیشه دیده اید بادام هندی بدون پوست که مغز آن خشک شده باشد در بازار موجود است، و دلیلش سمی بودن پوست تازه آن می باشد چرا که در اولین تماس با پوست با خارش و سوزش هایی مواجهه خواهید شد.
از طرفی در خرید خود همیشه با بادام هندی شور شده مواجهه می شوید، چرا که بو دادن این مغز سبب از بین رفتن تمام مواد سمی آن می شود.

فواید مصرف بادام هندی

  • پیشگیری از تشکیل سنگ های صفراوی
    افرادی که در برنامه غذایی شان ۳۰۰ g بادام هندی در هفته باشد نسبت به دیگر افراد که مصرفی ندارند، امکان مبتلا شدن آن ها به بیماری های صفراوی به خصوص سنگ صفراوی تا ۲۵% کاهش می یابد.
  • استحکام استخوان ها
    منیزیم و کلیسیم دو عامل اصلی و مهم در سلامت استخوان ها می باشد، برای متابولیسم هر یک به دیگری نیز نیاز می باشد. منیزم مورد نیاز بدن که ۲/۳ آن در استخوان ها می باشد برای متابولیسم کلسیم نیاز ضروریست، همانطور که کلسیم برای رفع انقباض عضلات نیاز است منیزیم برای انبساط آن.
  • کاهش ریسک افزایش وزن
    با اینکه در هر ۳۰ g بادام هندی تقریبا ۱۶۰ کالری وجود دارد ولی افرادی که فقط ۲ بار در هفته آن را نصرف می کنند نسبت دیگران که بادام هندی را مصرف نمی کنند، کمتر وزن اضافه کرده اند.
  • سلامت قلب و عروق
    همانطور که می دانید ویتامینی که در انعقاد خون موثر است، ویتامین K می باشد. شما که به دنبال این ویتامین هستید بهتر است بدانید بادام هندی سرشار از این ویتامین می باشد. ناگفته نماند از دیگر خواص مصرف بادام هندی کاهش فشار خون است که دلیل آن منیزیم و لینولنیک موجود در این مغز خوشمزه می باشد. از طرف دیگر اسید های چرب اشباع نشده موجود در بادام هندی یکی از دلایل پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی می باشد.

پخت و پز با بادام هندی

بسیاری از افراد بادام هندی را در انواع غذا ها و دسر ها از جمله سالاد ها، سوپ ها، خورش ها و حتی ماکارانی مورد استفاده قرار می دهند.
بادام هندی به دلیل بافت نرمی که دارد برای استفاده در غذاهایی که نیاز به پخت دارند، در آخرین مرحله اضافه می شوند تا هنگام خوردن آن نه صدای خرد شدنشان را بشنوید نه در غذا پخش شدنشان را ببینید.
بادام هندی را در برخی غذا ها مثل سالادها هم به همان صورت استفاده می کنند تا خرد شدنشان را با دندان تان کاملا احساس کنید.
چنانچه قصد خرید بادام هندی را دارید می توانید آن را به راحتی از مراکز خرید در سطح کشور یا حتی در مراکز فروش آجیل و خشکبار بیابید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید