بازار بادام ایران
خانه / بادام شور / قیمت مغز بادام شور خوزستان

قیمت مغز بادام شور خوزستان

آیا می دانید بادام شور یا کوهی یکی از محصولات بسیار خوب خوزستان بشمار می رود؟ به منظور اطلاع از قیمت مغز این بادام کدام مراکز بهتر هستند؟
بادام کوهی یا بادام شور گونه ای وحشی و خودرو می باشد که بیشتر در مناطق کوهستانی با تابستان های گرم کشت می شوند. این نوع بادام در خود خواص زیادی داشته که توانسته هم در طب سنتی و هم علم پزشکی جدید جایگاه خوبی بدست آورد.
از بادام شور روغنی بسیار تاثیر گذار گرفته می شود که می تواند برای درمان بیماری های مختلف موثر باشد. مثلا مصرف روغن این بادام می تواند در درمان سرفه بسیار تاثیر گذار باشد.

کشت بادام شور در خوزستان

یکی از استانهایی که در راستای تولید بادام شور معروف بوده و محصول زیادی را به بازار عرضه می دارد، خوزستان می باشد. در این استان بخش های زیادی به منظور کشت بادام کوهی مناسب بوده که توانسته تولید خوبی را برای افراد به دنبال داشته اشد.
اغلب خریداران بادام شور که با کیفیت محصول خوزستان آشنایی دارند، سعی در خرید محصولشان داشته تا بتوانند استفاده ای درست از آن برند.

قیمت مغز بادام شور

از آنجا که بیشترین استفاده بادام شور از مغز آن است، شرکت های مختلفی هستند که آن را به این صورت وارد بازار می کنند. با توجه به این که قیمت معز بادام شور بالاتر از میوه آن به صورت کامل است، اما به دلیل آنها کاملا آماده بوده، بیشتر مد نظر مصرف کننده ها قرار دارد.
لذا می توان برای خرید مغز بادام شور تقاضای زیادی را در بازار دید که در صنایع مختلف مانند تولید دارو و محصولات درمانی بکار می رود

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید