بازار بادام ایران
خانه / بادام برزیلی / قیمت روز بادام برزیلی خام

قیمت روز بادام برزیلی خام

چرا باید قیمت روز بادام برزیلی خام را از شرکت هایی بدست آورد که در کل کشور فعالیتی پر رنگ داشته و مشتریان زیادی را به خود جلب می کنند؟
با آنکه بادام در گذشته فقط با نام چند کشور شناخته می شده است، اما امروزه در مناطق مختلفی از دنیا می توان میوه بادام را دید که خصوصیات منحصر بفردی داشته و امروزه در بازار جهانی تنوع زیادی از بادام دیده می شود.
بادام برزیلی را می توان یکی از معروفترین نوع بادام دانست که کشورهای زیادی در دنیا این محصول را مد نظر خود قرار داده اند. به طوری که در مناطقی که شرایط کشت آن فراهم بوده، افراد زیادی آن را تولید کرده و در بازار عرضه می دارند.
در ایران نیز استفاده از بادام برزیلی مورد علاقه مصرف کننده های زیادی بوده و آن را به روش های مختلف خام و بو داده تهیه می کنند. از همین رو می توان کشت آن را در شهرهای مختلف کشور نیز دید.


قیمت بادام برزیلی

با توجه به این که تولید بادام برزیلی در کشور صورت می گیرد، می توان قیمت مناسبی را شاهد بود. زیرا دیگر نیازی به واردات آن نبوده و شرکت های ایرانی این محصول را به راحنی در بازار عرضه می دهد.
طبیعتا مصرف کننده ها وقتی مرغوبیت بادام برزیلی کشت شده در کشور را تجربه کنند، برای خرید آن اقدام کرده و محصولات وارداتی را کمتر مد نظر قرار می دهند. لذا تولید بادام برزیلی در کشور توجیه داشته و آن را می توان یک محصول سود آور بشمار آورد.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع بادام برزیلی

چرا با آنکه انواع بادام در داخل کشور کشت شده و به بازار عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید