بازار بادام ایران
خانه / بادام سنگی / فروش عمده بهترین بادام سنگی
قیمت خرید بادام سنگی مرغوب 09120774128

فروش عمده بهترین بادام سنگی

چرا برای بسیاری از شرکت های تولید کننده بادام سنگی به صرفه است که محصول خود را به صورت عمده به فروش رسانند؟ آیا این کار یکی از بهترین راه ها برای سود آوری بیشتر است؟
با توجه به این که تولید بادام سنگی در کشور در حجم بالا می باشد و باید شرکت ها آنها را سریعا به بازار عرضه دارند، بهترین راه عرضه آنها به بازار در فروش عمده می باشد. اما چه کسانی خریداران بادام سنگی در حجم زیاد بوده و چه فاکتورهایی را برای خرید خود در نظر خواهند گرفت؟
بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست باید پوست سخت تر داشته باشد. در این نوع بادام معمولا سخت بودن پوست نشان دهند بهتر بودن کیفیت است. لذا باید خریداران دقت زیادی بر روی این شاخصه داشته باشند.
از آنجا که بادام سنگی را تولید کننده های مختلف به بازار عرضه می دارند، هر خریدار تفاوت قیمتی را به خوبی درک می کنند. به طوری که از هر عرضه کننده ای نمونه ای را دریافت کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنند.

فروش بادام سنگی

فروش عمده بادام سنگی

در این میان عرضه کننده هایی که قصد فعالیت در حجم زیاد داشته و باید نیاز مشتریان مختلفی را در بازار برطرف کنند، بادامی درجه یک را عرضه داشته و نظر مشتریان خود را به خوبی جلب خواهند کرد.
بادام سنگی از مهمترین نیاز های ست که بسیاری از مصرف کننده ها حضور آن را در آجیل ها ضروری می دانند. از همین رو اغلب آجیل فروش ها این نوع بادام را از تولید کننده های دست اول ایران خریداری کرده و در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

تجارت مغز بادام لپه 09120774128

فروش و تجارت مغز بادام لپه

یکی از لوازم فعالیت در فروش و تجارت مغز بادام ، تجارت مغز بادام لپه …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید