بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / صادرات بادام درختی به ارمنستان

صادرات بادام درختی به ارمنستان

بادام درختی یکی از مقوی و پر انرژی ترین محصولات موجود در کشاورزی است که صادراتش به کشور ارمنستان برای برطرف کردن نیاز مردم به صورت کاملاً مناسب صورت می پذیرد.
بادام درختی یکی از محصولاتی است که تولید، خرید و فروشش مانند دیگر محصولات پر خاصیت روزدنیا شهرت جهانی یافته است. بادام یکی از محصولات کشاورزی می باشد که به دو صورت مکانیزه و سنتی در کل کشورها تولید می شود. بادام درختی به گونه ای است که برداشتش به میزان مصرف و با اندازه کافی صورت می گیرد و مقداری از برداشتش به موضوع صادرات این محصول مربوط می شود.
بیشتر کشورها بادام را برای تغذیه افراد کشور خود تولید می کنند چون بادام یکی از محصولاتی است که دارای ارزش غذایی فوق العاده بالایی است و مصرف این محصول به بیشتر افراد مخصوصاً به دو رده سنی کودک و پیر توصیه شده است. بادام ارزش غذایی خیلی بالایی را دارا می باشد و این امر باعث شده است تا بیشتر مادران از این محصول برای تغذیه فرزندان خود استفاده نمایند. بیشترین درصد صادرات بادام با پوسته خود می باشد.
کشت میوه ها و محصولاتی نظیر بادام چه به صورت درختی و چه زمینی نیازمند وجود آب و هوای معتدل، خاک حاصلخیز و آفتاب فراوان می باشد. بادام جزء محصولاتی است که به صورت های متفاوت پخته و خام مورد مصرف قرار می گیرد. بادام به دلیل عطر و طعم فوق العاده عالی که دارد در بیشتر غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. بادام در انواع مختلفی اعم از خلالی و … برای تزیین کلیه غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد و این امر جزء مواردی است که باعث شده است میوه بادام در مدل های مختلف و به گونه های متفاوت به کشور ارمنستان صادر می شود.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید