بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت مناسب بادام هندی در بازار ایران

قیمت مناسب بادام هندی در بازار ایران

آیا مصرف بادام هندی برای افراد دیابتی مناسب است؟ از چه طریقی می توان در بازار ایران بادام هندی را در قیمت مناسب پیدا کرد؟
بادام هندی با نام انگلیسی Cashew معروف است. بادام هندی درختی همیشه سرسبز و گرمسیری است و به خاطر طعم بی نظیرش در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. از جمله کشور های تولید کننده بادام هندی در جهان می توان به هند، برزیل و نیجریه و… اشاره کرد. از نظر ظاهری بادام هندی شبیه کلیه است و در هند واریته های مختلفی رشد و پرورش داده شده است. تحقیقات زیادی توسط محققان بر روی انواع بیماری ها و روش های کاهش آن صورت گرفته است که تغییرات در رِژیم های غذایی یکی از موارد مورد بررسی تا به امروز بوده است. در بین مواد غذایی، مغز دانه ها توجه زیادی در بین محققان به خود اختصاص داده است. مغز دانه ها به خاطر حضور اسیدهای چرب غیر اشباع، پروتئین ها و فیبر و… از اهمیت به سزایی برخوردار است. در این بین می توان از بادام هندی یاد کنیم. حدود ۴۵ درصد از چربی موجود در بادام هندی غیر اشباع است و با بررسی که روی مغز بادام هندی صورت گرفت متوجه شدند که مصرف بادام هندی در کاهش قند خون موثر است و برای افراد دیابتی مصرف آن توصیه می شود.

جالب است که بدانید واردات بادام هندی به کشور ایران به راحتی انجام شده و شما می توانید این محصول خوشمزه را در بازار تهیه کنید. عمده فروشان و خرده فروشان از طریق سایت های اینترنتی می توانند با مشاوران ما ارتباط گرفته و در جریان قیمت بادام هندی در کشور عزیزمان باشند. با توجه به نوسانات قیمت آجیل در کشور ایران در مراسمی مانند نوروز یا شب یلدا، که با افزایش قیمت رو به رو می شویم اما ما سعی بر ارایه محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب داشته ایم تا ضمن جلب رضایت مشتری باعث ایجاد اعتماد در همشهریان عزیزمان شده باشیم.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید