بازار بادام ایران
خانه / بادام درختی / قیمت عمده بادام درختی در ایران

قیمت عمده بادام درختی در ایران

مغز بادام شیرین و طعم ملایم و خوشمزه ای دارد و به سهولت از بادام تلخ تشخیص داده می شود . از کلیه .قسمت های درخت بادام شیرین مانند شکوفه ، برگ و میوه آن استفاده طبی می شود .برای دریافت از قیمتهای بادام باهمکاران ما در این بخش در ارتباط باشید.
فواید بادام درختی در مقابله با کم خونی:
بادام به خاطر دارا بودن ویتامین ها و پروتئین و آهن ، انرژی مورد نیاز بدن را افزایش داده و نقش مهمی در پیشگیری و درمان کم خونی ایفا میکند.فواید بادام در پیشگیری از سرطان:
بادام دارای مقدار زیادی کلسیم و پروتئین می باشد. ۱۰۰ گرم بادام تازه در حدود ۲۰ گرم پروتین و ۲۴۰ میلی گرم کلسیم دارد. کلسیم و فیبر موجود در بادام، کاهش دهنده سرطان روده بزرگ می باشد.


بادام ، منبع غنی انرژی:
بادام محتوی مقدار زیادی چربی های غیر اشباع، فیبر، پروتئین گیاهی، روی، مس و منیزیم می باشد. بادام دارای انواع ویتامین ها می باشد که به سوخت و ساز کربوهیدرات ها کمک می کند و یکی از منابع انرژی برای مغز می باشد.
۱/۴ فنجان بادام، ۴۵ درصد منیزیم روزانه و ۲۰ درصد مس روزانه و ۱۷.۶ درصد ویتامین B2 روزانه را تامین می کند. همچنین۴/۱ فنجان بادام، ۷.۶۲ گرم پروتئین بیشتر از پروتئین یک عدد تخم مرغ دارد.
فواید بادام درختی برای پوست و مو:
بادام سرشار از ویتامین D و منیزیم است و در انواع مختلف لوازم آرایشی و کرم ها مورد استفاده قرار میگیرد. اگر در هفته یک بار روغن بادام را به موهایتان بمالید علاوه بر مرطوب شدن پوست سر، ریزش مو هم کاهش پیدا میکند.است که از صدمه خوردن سلول ها جلوگیری کرده و صدماتی که به واسطه اشعه خورشید به پوست وارد میشود را بهبود می بخشد.
شیر بادام سرشار از پروتئین و ویتامین هاست و به آبرسانی و نرم شدن پوست کمک میکند.
منبع:هفت گنج

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام درختی با پوست 09120774128

قیمت بادام درختی با پوست در بازار روز

کشور ایران با اینکه در یک منطقه خشکی قرار گرفته است اما در صنعت کشاورزی …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید