بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت خلال بادام خام در بازار ایران

قیمت خلال بادام خام در بازار ایران

موارد کاربرد خلال بادام خام را می دانید؟ قیمت آن در بازار ایران به چه صورت است؟ آیا خلال بادام را به صورت فله ای خرید می کنید یا بسته بندی آن را؟
همانطور که می دانید خلال بادام خام امروزه موارد کاربرد بسیاری دارد، و کمتر کسی پیدا می شود که آن را در بستنی و دسر، کیک و شیرینی، حتی غذا ها دوست نداشته باشد.
شهر قزوین از جمله شهرهاییست که در تولید خلال بادام نقش پر رنگی دارد و با توجه به بادام مرغوبی که دارد اقدام به تولید خلال آن نیز نموده است و در این راه بسیار موفق شده است.
پیشنهاد می شود خلال بادام را همیشه به مقدار کم و تازه به تازه خرید نمایید تا از خراب شدن آن جلوگیری کنید، چنانچه خلال بادام مرغوب را تهیه می کنید بهتر است کاملا خشک باشد و آن را در جای خشک نگه دارید تا کیفیت آن پایین نیاید.

قیمت خلال بادام

خلال بادام به دلیل سایز و درجه کیفیتی که دارد، در بازار ایران دارای قیمت متفاوتی می باشد، و این قیمت است که در خرید آن نقش به سزایی ایفا می کند. هنگام خرید علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت خلال بادام به قیمت آن نیز توجه کنید تا در نهایت از خرید خود راضی باشید.
مراکز خرید و فروش بادام نیز در سطح کشور انواع خلال را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد و این موضوع می تواند دغدغه شما را در قیمت و کیفیت آن کم کند.

بسته بندی خلال بادام

از آنجا که نگهداری خلال بادام بسیار توصیه می گردد آن را به صورت فله ای خرید نکنید. شه به هر میزانی که به خلال بادام نیاز دارید می توانید آن را به صورت بسته بندی خرید کنید.
خلال بادام در بسته بندی های ۱۰۰ گرمی برای مصارف خانگی در بازار های ایران به فروش می رسد. حتی برای شما که به دنبال خلال بادام عمده هستید، آن را در بسته بندی های ۴٫۵ کیلویی می توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. باز هم کارتن های بزرگتر حاوی چهار بسته ۴٫۵ کیلویی نیز در اختیار شما خریداران عمده خلال بادام قرار می گیرد.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید