بازار بادام ایران
خانه / سایت فروش بادام / تولید کنندگان عمده خلال بادام در کشور

تولید کنندگان عمده خلال بادام در کشور

تولید کنندگان بزرگ خلال بادام کشور در پی افزایش فروش به طور عمده هستند و در بازار اجیل آلات به دنبال کسب درآمد افزون تر با ارائه پیشنهادات عالی به خریدار می باشند.
بادام که بعنوان یکی از تولیدات اصلی کشاورزان ایرانی بوده، حتی برای فروش در خرج از کشور نیز صادر می گردد. این میوه خش طعم حتی در طبخ انواع شیرینی ها، شکلات و دسر مصرف میشود. و کاربد زیادی در پخت غذاهای ایرانی دارد.

بهره بردن از خلال بادام در شیرینی پزی ها

از روشهای استفاده از بادام خلال نمودن آن است. خلال کردن بادام باعث کوچک تر شدن حجم آن و کاربرد راحت در میان انواع شیرنی یا دسر است. برای خلال کردن بادام زمینی بادام را به محض شروع فصل برداشتش، آنرا به صورت عمده خریداری می نمایند تا دارای تازگی باشد، و بعد پوست چوبی آن را می شکنند و مغز بادام را از آن جداسازی کرده، حتی پوست نازک قهوه ایی رنگ آنر نیز با گذاشتن در آب گرم و با نرم نمودن آن جدا می نمایند. حال بادام آماده خلال شدن است، بادام را بادست و تسوط انسان خلال می شود. دلیل این کا هم یک شکل نبودن و داشتن اندازه های متفاوت بادام بوده. بعد از خلال شدن بادام آنرا یا به صورت سنتی در زیر آفتاب، یا به صورت صنعتی در خود کارگاه خشک می نمایند تا زمان ماندگاری بادام افزایش یابد.
پس از خلال کردن و خشک کردن بادام آنرا در بسته بندی هایی قرار می دهند و به صورت عمده به مراکزی همچون شیرنی پزی ها ارسال می نمایند.
تجارت بادام یک معامله خوب و پرسود برای تولید کنندگان بوده و آگر به صورت خرید مستقیم از تولید کننده خریداری شود این سود و منفعت به خریدار نیز انتقال پیدا میکند.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بادام هندی از هند در سال 98 09120774128

صادرات مستقیم بادام هندی از هند در سال ۹۸

صادرات بادام هندی به صورت مستقیم از کشور هند یکی از برنامه های ما در …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید