بازار بادام ایران
خانه / دسته‌بندی نشده / تولید کنندگان انواع بادام

تولید کنندگان انواع بادام

توجه تولید کنندگان بادام بیشتر به چه نوعی از آن می باشد؟ با توجه به میزان مصرف بالای مشتریان به محصولات وارداتی، شرکت های تولید کننده انواع بادام چه تدابیری اندیشیده اند؟
تولید کنندگان در زمینه آجیل و خشکبار توجه خود را به سمت و سوی انواع بادام های درختی، زمینی و هندی نیز سوق داده اند و در بسته بندی های خود در استفاده از انواع آن نیز بی نصیب نمانده اند.
شرکت های تولید کننده بسیاری در کشور هستند که سالانه میزان تولید بالایی در زمینه بادام ها دارند و از محصولات مورد نیاز مشتریان غافل نمانده اند حتی برای استفاده از بادام های زمینی و هندی نیز اقدام به واردات آن نموده اند.
با توجه به اینکه کشور ایران تولید کننده بسیار خوبی در زمینه انواع بادام های ایرانی می باشد ولی آمار مصرف مشتریان نشان از مصرف بالای محصولات وارداتی می باشد.
از آنجا که در این چند سال گذشته مشکلات بسیاری در واردات دیده شده است، خط تولید و بسته بندی آنها نیز کمرنگ تر شده ولی فعالیت شان همچنان ادامه دارد.
وارد کنندگان، فروشندگان و صادر کنندگان بسیاری وجود دارند که محصول شما را تامین نمایند ولی موضوعی که در این زمینه حائز اهمیت است تامین دائمی و میزان رضایت مشتریان از محصول شما می باشد.
چنانچه شما هم به دنبال محصولات وارداتی هستید و برای تهیه آن ها دچار مشکل شده اید، نگران این موضوع نباشید چرا که در این مرکز به راحتی می توانید بادام های مورد نیاز خود را سفارش دهید و نگران تهیه و خرید آن در طول سال نباشید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بادام اعلا

چگونه می توان در حوزه خرید و فروش بادام به ویژه نوع اعلا و با …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید