بازار بادام ایران
خانه / سایت فروش بادام / قیمت عمده بادام درجه ۱ آستانه

قیمت عمده بادام درجه ۱ آستانه

شهر آستانه در استان گیلان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بادام با کیفیتی درجه ۱ می باشد و بادام را به صورت عمده و با قیمتی خیلی مناسب برای مشتریان خود عرضه می نماید.
بادام یکی از محصولات کاملاً ویژه ای است که به صورت تلخ نیز تولید می شود ولی این به این معنا نیست که بادام طعم و عطر تلخی را به خود بگیرد. بادام تلخ مزایای فوق العاده زیادی دارد مثلاً از روغن بادام تلخ برای از بین بردن درد مفاصل استفاده می شود. بادام به دلیل خواص ویژه ای که دارد به صورت های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد مثلاً در برخی از کشورها خمیری تولید می شود با نام خمیر بادام و بسیاری از افراد از این خمیر استفاده می کنند.
بادام به صورت سالانه با تناژ بالا در حال تولید در کلیه کشورها مخصوصاً ایران می باشد تا بشود از این محصول به مقدار کافی برای تولید دسرها و غذاها استفاده کرد. شهر آستانه یکی از شهرهایی از ایران است که مهد تولید بادام می باشد و این شهر بادام درجه ۱ را به صورت عمده و با قیمت مناسب تولید و به جای های مختلف صادر می نماید.
بادام به صورت های متفاوتی اعم از تلخ، شور و شیرین تولید می شود که بادام شیرین به دلیل طعم خاصی که دارد بیشتر مورد مصرف قرار می گیرد و وجود یکی از انواع بادام ها در غذای کودک باعث تقویت مغز و استخوان او می باشد.
بادام در خیلی موارد مورد استفاده قرار می گیرد مثلاً در حوزه آجیل بادام یکی از پر کاربردترین گونه هایی است که کلیه افراد از آن بیشترین استفاده را می نمایند چون دارای طعم فوق العاده عالی می باشد. استفاده از بادام به دلیل مزه عالی که دارد در بیشتر حوزه ها مخصوصاً خشتکبار نیز صورت می پذیرد.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش و صادرات: 09120998358
دفتر اصفهان: 09134484172
دفتر تهران و فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: info@zarinmaghz.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بادام هندی از هند در سال 98 09120774128

صادرات مستقیم بادام هندی از هند در سال ۹۸

صادرات بادام هندی به صورت مستقیم از کشور هند یکی از برنامه های ما در …

دیدگاهتان را بنویسید

error: Content is protected !!



ارسال
تماس با ما واتساپ اینستاگرام
تماس بگیرید